niedziela, 2 grudnia 2012

Dreamliner

   W końcu udało mi się znaleźć czas i wybrać się na przysłowiową górkę upolować Boeing-a 787-8 LOT-u. Dreamliner oczywiście kazał na siebie czekać przez co zmarzłem strasznie, ale warto było. Prezentuję się wybornie, aż zacytuje sms-a którego dostałem jak przyleciał pierwszy raz do Polski :
"Wiesz co robi ten samolot? On odpowiada żywotnym potrzebom społeczeństwa.To jest samolot na skalę naszych możliwości, my nim otwieramy oczy niedowiarkom.Patrzcie to jest nasze przez nas kupione i to nie jest nasze ostanie słowo..." - czyli przeleci ich jeszcze siedem :) - cytat wiadomo przerobiony na potrzebę z klasyki filmu :)

ps. LOT jest pierwszą Liną Lotniczą w Europie która użytkuję Dreamlinera.





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

a oto i komentarz....zmarzles to dobrze dla ciebie szybko ulecialy pozostalosci z poprzedniego dnia :D,a ten cytt to ja chyba gdzies juz go widzialam....aa wiem w telefonie mojego meza :)....fotki GITES.JAK NIC NA KALENDARZ 2014...

Rafał Żmuda pisze...

Wielki ON !!!